מחקר מתחרים: 6 כלים חיוניים לחקר שוק ומתחרים

כבעל עסק, חשוב להבין את הענף שלך מבפנים ומבחוץ. זה כולל מחקר מתחרים, שוק היעד והנוף הכולל של התעשייה. למרבה המזל, ישנם מספר כלים זמינים שיעזרו לך לבצע את המחקר הזה. בפוסט זה בבלוג, נדון איך עושים מחקר מתחרים ונציג חמישה כלי מחקר מתחרים ומחקר שוק חיוניים. ישנן מספר דרכים שונות לעשות חקר מתחרים, אך אחת הדרכים היעילות לחקר מתחרים היא באמצעות כלים דיגיטלים. הנה חמישה מהטובים ביותר:

1. מחקר מתחרים באמצעות Google Alerts

Google Alerts הוא כלי חינמי המאפשר לך לעקוב אחר אזכורים של המתחרים שלך באינטרנט. אתה יכול להגדיר התראות עבור מילות מפתח או ביטויים ספציפיים, וגוגל תודיע לך בכל פעם שהם מופיעים באינטרנט. זוהי דרך מצוינת להישאר מעודכן במה שהמתחרים שלך עושים ולראות מאיפה הם שואבים את התנועה שלהם.

2. אלכסה לחקר למתחרים

Alexa הוא כלי לדירוג אתרים שמודד את הפופולריות של אתרים על סמך רמות התנועה שלהם. אתה יכול להשתמש בו כדי לגלות אילו אתרים פופולריים בקרב הקהלים של המתחרים שלך ולראות אילו סוגי תוכן הם מפרסמים שמעורר הדים בקרב הקוראים.

3. BuzzSumo

BuzzSumo הוא כלי נוסף לדירוג אתרים שעוזר לך למדוד את הביצועים של תוכן מקוון. אתה יכול להשתמש בו כדי לראות כמה מעורבות (שיתופים, תגובות וכו') מקבל התוכן של המתחרה שלך ולהשוות אותו לתוכן שלך כדי לראות איפה אתה עומד.

4. מתכנן מילות מפתח של גוגל אדוורדס

מחקר מתחרים מתחיל בחיפוש מילות מפתח, מתכנן מילות המפתח של Google AdWords הוא כלי המאפשר לך לחקור מילות מפתח ולראות כמה תנועה הן מייצרות. אתה יכול להשתמש במידע זה כדי לזהות לאילו מילות מפתח המתחרים שלך ממקדים במסעות הפרסום שלהם ולהמציא אסטרטגיות להתחרות על אותם הקליקים.

5. כלי ניטור מדיה חברתית וחקר מתחרים

אחד הכלים השימושיים לחקר מתחרים הוא כלי ניטור מדיה חברתית מאפשרים לך לעקוב אחר שיחות על המותג של המתחרה שלך בפלטפורמות מדיה חברתית כמו טוויטר, פייסבוק ואינסטגרם. זוהי דרך מצוינת לקבל תובנות לגבי מה שאנשים אומרים על המוצרים והשירותים של המתחרים שלך, והיא יכולה לעזור לך לזהות הזדמנויות פוטנציאליות לקמפיינים שיווקיים.

6.כלי סקר

בעת ביצוע מחקר מתחרים, אחד השלבים החשובים ביותר הוא איסוף נתונים מדויקים. כאן נכנסים לתמונה כלי הסקרים. פלטפורמות מקוונות אלו מאפשרות לחוקרים ליצור ולהפיץ בקלות סקרים, לאסוף תגובות ולנתח נתונים. כמה כלי סקרים פופולריים כוללים את SurveyMonkey, Google Forms ו-Qualtrics. כל כלי מציע תכונות שונות כגון תבניות הניתנות להתאמה אישית, היגיון דילוג ואפשרויות ניתוח סטטיסטי. בעת בחירת כלי סקר, חשוב לקחת בחשבון את הצרכים הספציפיים של הפרויקט שלך, כמו גם מגבלות על עלות או גישה. לא משנה באיזה כלי תבחר, שימוש בטכנולוגיית סקרים יכול לשפר את היעילות והדיוק של תהליך המחקר שלך.

רוצים לבצע חקר מתחרים מקצועי? דברו איתנו

אהבתם? שתפו עם חברים!

השאירו פרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן