פרסום דיגיטלי: 7 עקרונות על שיווק דיגיטלי לעסקים

עולם העסקים המודרני הופך יותר ויותר דיגיטלי, וזה אומר שגם השיווק חייב להיות דיגיטלי כדי להיות אפקטיבי. טכניקות שיווק מסורתיות כבר אינן מספיקות כדי להגיע לצרכנים של היום, המופגזים בפרסום מכל עבר. כדי להתבלט, עסקים חייבים לאמץ אסטרטגיית שיווק דיגיטלית.

יתרונות השיווק הדיגיטלי לעסקים

לשיווק דיגיטלי יתרונות רבים על פני טכניקות שיווק מסורתיות. זה ממוקד יותר, חסכוני יותר, וסביר יותר להגיע לצרכנים היכן שהם כבר מבלים את זמנם.

שיווק דיגיטלי מאפשר לעסקים למקד נתונים דמוגרפיים ספציפיים בדיוק מדויק. עסקים יכולים להשתמש בנתונים ממדיה חברתית, מנועי חיפוש ומקורות דיגיטליים אחרים כדי ללמוד יותר על קהל היעד שלהם ומה הם מחפשים. לאחר מכן, ניתן להשתמש במידע זה ליצירת מסעות פרסום ממוקדים מאוד, שסביר הרבה יותר שיביאו להמרות.

פרסום דיגיטלי לעסקים הוא חסכוני יותר

שיווק דיגיטלי הוא גם הרבה יותר חסכוני מטכניקות שיווק מסורתיות. מכיוון שהוא כל כך ממוקד, עסקים יכולים להימנע מבזבוז כסף על פרסום שמגיע לאנשים שאינם מתעניינים במוצרים או בשירותים שלהם. בנוסף, ערוצי שיווק דיגיטליים כמו דואר אלקטרוני ומדיה חברתית מאפשרים לעסקים לשמור על קשר עם הלקוחות שלהם בשבריר מהעלות של שיטות מסורתיות כמו דיוור ישיר או פרסום מודפס.

לבסוף, שיווק מגיע לצרכנים היכן שהם כבר מבלים את זמנם. יותר ממחצית מאוכלוסיית העולם מחוברת כעת, והמספר הזה רק הולך לגדול. על ידי השקעה בשיווק דיגיטלי, עסקים יכולים להבטיח שהם מגיעים לקהל היעד שלהם במקום שבו יש סיכוי גבוה יותר שהם יהיו קליטים למסרים.

שיווק דיגיטלי לעסקים ממוקד יותר

שיווק חיוני לעסקים בעולם המודרני מכיוון שהוא ממוקד יותר, חסכוני יותר וסביר יותר להגיע לצרכנים היכן שהם כבר מבלים את זמנם. על ידי השקעה באסטרטגיית שיווק דיגיטלית, עסקים יכולים להגיע ליותר צרכנים, לחסוך כסף וליצור קמפיין שיווקי ממוקד ואפקטיבי יותר.

איזה סוגי שיווק דיגיטלי לעסקים קיימים?

ישבתם כמה חבר'ה עם ראש אמביציוזי והחלטתם שאתם רוצים לבנות אתר אינטרנט של נושא כלשהו. הגיתם, חשבתם, תכננתם, אפיינתם ועכשיו האתר באוויר, אבל השאלה הנשאלת היא: "איך אתם יכולים לקדם את האתר שלכם בצורה הכי טובה שיכולה להיות"? "איך אפשר ליצור מוניטין ברשת בחברה קטנה"? וכאשר יש חברה גדולה ויש לה שם, איך אתם יכולים לעשות ניהול מוניטין ברשת? וכן על שיווק דיגיטלי יש שני כלים שיכולים לסייע.

 קידום אורגני SEO

שיווק דיגיטלי בשיטה הראשונה הוא קידום אורגני כשמו כן הוא. השיטה הזאת של קידום אורגני מקדמת את האתר שלכם באופן טבעי, אבל בצורה איטית ולא מיידית חשוב לומר ללא כל התאמצות. קידום אורגני יכול להבטיח לכם שאתם יכולים להיות במקום הראשון בגוגל על ידי הכנסת ביטויי חיפוש. כדי לעשות קידום אורגני טוב. אם אתם רוצים לקדם מוצר שיווקי חדש שפיתחתם, אז אתם צריכים כמה שיותר ביטויים תומכים בחיפוש. אחד הדברים החשובים בקידום אורגני הוא שכשאתם כותבים את ביטויים תשימו להם קישורים שמפנים לאותו מוצר חדש שפיתחתם ואתם רוצים לשווק אותו באמצעות שיווק דיגיטלי.

 קידום ממומן PPC

אם יש לכם אתר והוא מקודם אורגני בצורה טובה ואנשים מכירים אתכם בזכות השם שיצרתם ברשת, זהו השלב שאתם יכולים לעשות קידום ממומן.  הקידום הזה הוא למעשה קידום שאתם משלמים לגוגל על ידי תוכנה ואפליקציה שנקראת GOOGLE ADS

התוכנה הזאת נקראת גם ניהול קמפיינים ממומנים לצורך קידום ממומן . ביישומון זה אתם קובעים כמה כסף אתם רוצים להשקיע כדי לקדם את האתר. נקודה חשובה שאנחנו רוצים להבהיר, קידום ממומן הוא יכול להיות כלי חשוב לעמותות שרוצות לגייס כסף לתרומות, להעלאת המודעות, קמפיינים ממומנים לבחירות העתידות להגיע. קידום ממומן זה לא רק מודעות של חברות בגדים שמפרסמות שיש מבצע חיסול בכל הסניפים, או אם חשבתם לקחת עורך דין לענייני נזיקין לצורך הדוגמא. GOOGLE ASD היא בין הכלים השיווקיים לקידום ממומן שכל בעל עסק שמכבד את עצמו חייב שיהיה לו.

שיווק דיגיטלי זה לא רק גוגל

קידום ממומן לא שייך רק לגוגל, זה נכון שגוגל התחילה את הקידום הממומן ראשון, אבל כיום ישנם פלטפורמות שנותנות לכם אפשרות לעשות קידום מממן כמו חברת meta באפליקציית פייסבוק ואינסגרם.

בשני הכלים האלה, קידום אורגני וקידום ממומן יש מכנה משותף ואחד והוא להכניס כמה שיותר ביטויי מפתח – שיווק דיגיטלי. כמו שכבר הזכרנו, ביטויי מפתח הם ביטויים שחייבים להיכתב. גוגל רואה שאתם רוצים לקדם ביטוי אז היא כבר עושה את העבודה בשבילכם. על ידי הכלים לשיווק באינטרנט לעסקים אתם יכולים ליצור לעצמכם מוניטין חזק ולתפוס נישה (לאו דווקא מכירתית או שיווקית) כדי שיכירו אתכם.

אהבתם? שתפו עם חברים!

השאירו פרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן