בעלי עסקים? 6 סיבות למה כדאי שתהיה לכם חנות דיגיטלית (e-commerce)

המסחר האלקטרוני הוא אחד מהענפים הצומחים ביותר בעולם, עם סיכום מכירות של טריליון דולר ב-2015 וצפויות לגדול ל-4.5 טריליון דולר עד 2023. אם אתה מתכנן להקים עסק או כבר שיש לך עסק, מסחר אלקטרוני צריך להיות חלק של חשוב ופעיל בנוכחות הדיגיטלית שלך, כך שתוכל למכור מוצרים ישירות ללקוחות במקום לעבור דרך קמעונאים או הגעה פיזית לחנות. להלן שש סיבות מדוע כדאי לשקול הקמת חנות מסחר אלקטרוני במידה ויש לכם עסק קמעונאי, לא משנה באיזה תחום.

חנות אינטרנטית

1. קל יותר לנהל חנות מסחר אלקטרוני מאשר עסק מסורתי (פיזי)

קל יותר לנהל חנות דיגיטלית מאשר חנות רגילה. אחד היתרונות החשובים ביותר של חנות מסחר אלקטרוני הוא שאתה לא צריך להעסיק צוות ויכול פשוט לעבוד בפיג'מה שלך בבית, התפעול מינימליסטי ותחזוקת החנות האלקטרונית זולה. העולם המקוון יצר דרך חדשה ללקוחות ועסקים להתחבר, מה שאומר שהחנות האינטרנטית שלך יכולה לצמוח מבלי שתצטרך להתרחב למרחב פיזי או להעסיק אנשי צוות נוספים.

2. להגיע ליותר אנשים

אתה יכול להגיע ליותר אנשים עם המוצרים שלך על ידי חנות מקוונת. בניגוד לחנויות פיזיות, לחנויות מסחר אלקטרוני יש את הפוטנציאל להיות עסקים בינלאומיים ורב איזורים וניתן לגשת אליהם מכל מכשיר ומכל מקום בארץ ובעולם למעשה, תהליך השיווק הופך להיות ממוקד יותר ויעיל יותר באמצעות האמצעים הדיגיטליים ותוכלו להגיע לקהל היעד המדוייק שלכם עם חשיפה גדולה יותר. קניות מקוונות הן נוחות ללקוחות והקמת חנות דיגיטלית דורשת השקעה כספית קטנה ביחס לחנות פיזית, מה שמוביל אותנו לסעיף הבא.

3. אתה לא צריך תקציב גדול

בניית חנות מסחר אלקטרוני לא חייב להיות תהליך שלוקח זמן ויקר. יש הרבה כלים זמינים ובעלות נמוכה שמקלים על יצירת חנות דיגיטלית משלך, ומאפשרים לך למכור סחורה מבלי שתצטרך להשקיע במלאי נוסף או בשטח פיזי.

אתה לא צריך תקציב גדול לפיתוח, תחזוקה וניהול חנות דיגיטלית. אנשים רבים חושבים שהם צריכים הרבה כסף לפני שהם יכולים להתחיל לבנות את החנות שלהם, אבל כיום זה פשוט לא המקרה.

חנות מסחר אינטרנטית

4. החנות אינה מוגבלת על ידי זמן העבודה שלך

חנות מסחר אלקטרוני אינה מוגבלת על ידי זמן העבודה שלך ומספקת דרך לעסק שלך להיות פתוח 24/7.  בחנות רגילה זמני העבודה מוגבלים, נדרש להעסיק עובדים במתן שירות ללקוח וטיפול בהזמנות.

בחנות אינטרנטית, רוב התהליכים הם אוטומטים ולכם רק נשאר לטפל בהזמנה בכל זמן שתוכלו. הלקוחות נהנים מהנוחות של קניות מקוונות, לגלוש ולקנות מה שהם רוצים בכל עת שהם רוצים ובכל זמן.

5. אתה יכול לבדוק מוצרים במהירות ובקלות

חנויות מסחר אלקטרוני הן דרך מצוינת להגדיל את המכירות על ידי בניית אמון עם הלקוחות ומאפשרות להם לקנות באתר האינטרנט שלך בכל עת. בנוסף, חנויות מסחר אלקטרוני מאפשרות לך לבדוק מוצרים במהירות ובקלות כדי שתוכל לאמוד את עניין הלקוחות לפני השקת מוצר חדש. עם סוג זה של נוחות, אין פלא שיותר אנשים משקיעים בחנויות מסחר אלקטרוני!

6. חנות מסחר אלקטרוני היא עוד ערוץ מכירה מצוין עבור העסק שלך

עם חנות מסחר אלקטרוני, אתה יכול להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את המכירות שלך. בנוסף, קל להגדיר ולתחזק אותו. חנות מסחר אלקטרוני היא עוד ערוץ מכירה מצוין עבור העסק שלך. במיוחד בתקופות משבר כמו וירוס הקורונה שתקף אותנו לאחרונה, עסקים רבים נסגרו בעקבות סגרים שהוטלו ולכן עסקים שהייתה להם נוכחות דיגיטלית פרחו בצורה פנומנלית והמשיכו לעבוד כרגיל עם אחוזי מכירות עצומים כי כולם החלו לרכוש באמצעות האינטרנט.

לצערי עסקים שלא הייתה להם נוכחות דיגיטלית כזאת או אחרת הגיעו לסף קריסה ואף נסגרו לצמיתות.

אנחנו נמצאים בעידן הדיגיטלי וכולנו מסתובבים עם סמארטפונים ולפטופים ולכן פוטנציאל המכירות הוא עצום ביחס לחנות פיזית.

לסיכום, אם אתם בעלי עסקים שמוכרים שירותים או מוצרים ועדין אין לכם חנות אינטרנטית ואינכם פועלים במסחר המקוון – הגיע הזמן לשקול זאת ולהתחיל לייצר נוכחות דיגיטלית.

אין ספק שהשקעה זו תניב לכם פירות ותגדיל את אחוזי המכירות שלכם במיוחד אם עושים את זה נכון.

 

אהבתם? שתפו עם חברים!

השאירו פרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן