בניית דף נחיתה: מהו דף נחיתה ואיך יוצרים עמוד נחיתה ממיר

דף נחיתה הוא סוג של דף אינטרנט שבו המבקר נכנס לבצע פעולה ספציפית אחת, כגון הרשמה לניוזלטר בדוא"ל או הורדת מדריך, קבלת מידע ועוד. ולמרות שזה אולי נראה כאילו אתם לא באמת צריכים אחד כזה, במציאות זה יכול לעשות את כל ההבדל בין לגרום לקהל היעד שלכם להיות מעורבים לבין לאבד את העניין שלו לחלוטין. במאמר זה נסקור מדוע כדאי לשקול יצירת דף נחיתה ואת השיטות המומלצות שיבטיחו לדף שלכם אחוזי המרה גבוהים. אין לכם אחד כזה? כל המידע שאתם צריכים כדי לבנות עמוד נחיתה ממיר ומניב!

מהו דף נחיתה | עמוד נחיתה ?

עמוד נחיתה הוא דף אינטרנט עם מטרה יחידה. המטרה של דף נחיתה היא בדרך כלל לגרום למישהו לבצע פעולה כמו שליחת כתובת הדוא"ל שלו לקבלת מידע נוסף, הרשמה לניוזלטר שלכם, מילוי טופס או ביצוע רכישה. דף נחיתה צריך להתבסס על יעדי השיווק שלכם ועל הקהל שאליו אתם רוצים להגיע. ההבדל העיקרי בין עמוד בית באתר אינטרנט, אתר תדמית או חנות אינטרנטית למשל, לדף נחיתה הוא לעמוד הבית באתר אינטרנט יש בדרך כלל מספר נושאים בעוד שלדף הנחיתה יש מיקוד מאוד ספציפי או מטרה אחת. למשל, עמוד למכירת כרטיסים להופעה.

העמוד ממקוד בנושא סציפי אחד – כרטיסים להופעה.

מדוע משווקים משתמשים בדפי נחיתה?

דף נחיתה הוא כלי שיווקי דיגיטלי שעוזר לכם להניע מכירות, להשיג לידים ותנועה. יש לו מיקוד או מטרה אחת כך שהגולש יודע בדיוק מה הוא מקבל כשהוא לוחץ על הקישור, מנוע החיפוש והמדיה החברתית. דף נחיתה יכול לשמש למטרות רבות ושונות, אבל השימוש הנפוץ ביותר – להשתמש בו ככלי ליצירת לידים על ידי בקשה מהמבקרים את פרטי הקשר שלהם בתמורה למשהו בעל ערך כמו מדריך דיגיטלי, הטבת הנחה וכו.

הקשר בין עיצוב דף נחיתה לאחוזי המרה

רושם ראשוני – כשאתם בונה דף נחיתה, אתם רוצים לוודא שיהיה קל ככל האפשר למבקרים למצוא את המידע שהם מחפשים. זכרו שדפי נחיתה צריכים להיות בעלי מיקוד או מטרה עיקרית אחת, כך שכדאי לעצב אותם בהתאם. דף נחיתה צריך להיות מעוצב ומתוכנן מתוך מחשבה שתגרום לגולש לבצע את הפעולה הרצויה לשמה העמוד הוקם. עיצוב פשוט ואחיד יעזור למבקר לדעת היכן הוא יכול למצוא את מה שהוא מחפש במהירות ובקלות רבה יותר.

מניעת בעיות נפוצות בדפי נחיתה

בעת בניית עמוד נחיתה ישנן שתי בעיות עיקריות שחוזרות. ראשית, עליכם לוודא שהעיצוב של הדף פשוט ונקי כך שהוא לא מסיח את הדעת מהצעת המפתח שלכם. שנית, עליכם להיות מאוד ספציפיים בנושא של דף הנחיתה שלכם.

טיפים לעמוד נחיתה מניב

ריכזנו עבורכם מספר טיפים על מנת לקבל דף נחיתה בעלי אחוזי המרה גבוהים:

  1. שיפור מהירות טעינת עמוד הנחיתה.
  2. התמקדו בקריאה לפעולה אחת (CTA).
  3. הצגת הוכחות אותנטיות 
  4. הקפידו על דף הנחיתה מעניין מבחינה ויזואלית. 
  5. התאמה מושלמת לסמארטפונים.
  6. צמצמו את הטקסט בדף הנחיתה.
  7. ודאו שאתם מדברים אל כאב קהל היעד שלכם.
  8. טסטים, טסטים ושוב פעם טסים לוודא שהכל עובד ומה לא.

לסיכום מדוע כדאי להשתמש בדפי נחיתה?

דף נחיתה הוא כלי שיווקי דיגיטלי חשוב שניתן להשתמש בו בדרכים רבות ושונות. לדוגמה, ניתן להשתמש בו כדי ללכוד לידים או לבצע מכירות על ידי הצגת מידע על המוצרים או השירותים של החברה. 

עמוד הנחיתה ממוקד ובעל פוטנציאל לאחוזי המרה מאוד גבוהים.

ישנם מקרים שעדיף להפנות את הגולש לעמוד הנחיתה שלכם מאשר לאתר הבית על מנת לא לייצר הסחות דעת, בכל זאת אנחנו רוצים שהגולש ילך במסלול המשפך השיווקי שלנו.

רוצים לשמוע עוד? דברו איתנו 

אהבתם? שתפו עם חברים!

השאירו פרטים ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן